maanantai 13. joulukuuta 2010

mulla ei kyllä oo edes ajokorttia



Viikonloppuna lueskelin Rekkamiehet-sarjan kirjaa Diskomurhat: Lepotuoli narisi kevyesti käytetyn seksipommin alla." "Tunkiorotta! Bette mutisi. Jonakin kauniina päivänä sinäkin päädyt kuiluun. Mutta TV-ohjelmat ovat niin ikävystyttäviä. Nekään eivät vastaa syytteisiin ja se on sinun henkivakuutuksesi, tyttö pieni... Miten ihanaa musiikkia! Tuon täytyy olla kuorma-auto! Kirja oli aika huono mutta ihan hyvällä tavalla.

Täydensin rekkailutunnelmaa kuuntelemalla 20 Great Truck Drivin' Songs-levyä. Red Sovinen esittämä Phantom 309 on kyllä tolta levyltä ehdoton suosikki, vaikka oli siinä pari muutakin hyvää rekkarallia.

Aika jänää et rekkakuskeilla on oma musaskene. Ei tuu ainakaan samantien mitään muuta ammattikuntaa mieleen joilla olis oma musiikkityyli. Mä tykkään eniten Deadboltista, kun siinä yhdistyy trucker-hommiin kauhujutut.

Niin ja mulla ei siis ole edes ajokorttia enkä ole ikinä edes ollut rekan kyydissä, heh!

4 kommenttia:

  1. täällä sitä kommentoidaan, blogosfäärissä!

    tästä mainiosta pätkästä http://www.youtube.com/watch?v=gpdiGGWlqLg käy ilmi että myös mark e smith on rekkamiehiä, ja epäilenpä hänenkään kortillisuutta..

    "'cause i like roads!"

    VastaaPoista
  2. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=7746092446&set=a.7746027446.22224.530447446


    (mun sanavahvistus oli SLERIB. Siisti sana)

    VastaaPoista
  3. Määh ei Ika linkki toimi! Rapasen linkki toimi ja oli kieltämättä tenhoava.

    VastaaPoista
  4. Outoa! No se oli se mun fb kuva siitä rekkamies-musa c kasetista...

    VastaaPoista